Thursday, June 7, 2012

Terkilan lagi.... :'(

kenapa aku x boleh gak nak study dalam course nursering and medic... 
kenapa mak ayah aku tetap xbagi aku jauh untuk study..
kenapa member aku boleh je mak ayah diowg bagi...kenapa??
aku hanya anggap ada hikmah saja..

dulu,aku dapat matrik,,Pulau pinang...xboleh gak..diowg xbagi..
pastu dapat inteview diploma nursering,,kat UM KL,pon xbagi jgak..
pastu insitutut jantung negara pon aku nak apply ,diowg xbagi jgak,,.
sekarang... bila dapat USM,,diploma nursering gak,diowg xbagi,,kata jauhh....xboleh.........apa salah mencuba...."?


pastu ,aku nak continue ijazah lg 2tahun  kat Johor,,dah tentu tentu diowg lagi xbagi,,,,

so,cam ne??
 kalu aku dapat kerja goverment,,n dapat jauh ,,xkan gak diowg xbagi???
so xkerja ar aku???




aku XFAHAMM....sedihhhnyaa...... terkilann....... aku fikir,,positive je untuk tenangkan hati....so sekarang,,,,aku putih mata tgk kawan aku berjaya......='(    huuuuuuu YA ALLAH,,,murahkan rezeki aku untuk puas kan hati mak ayah aku.............
xkan nak tunggu laki masuk minang aku terus,??? aku xnakkk!  aku nak bina kerjaya dahulu.,n kumpul untuk ibu ayah ,,juga....
hubungan itu ada...setia kan saja....jangan curang...itu saja......mudah....ingat Tuhan dan dosa n pahala.......

No comments:

Post a Comment